اخبار بروز رستلینگ 19 آپریل 2014

THE EVOLUTION
سخن نويسنده : براي مشاهده مطالب و استفاده از امکانات وبلاگ لطفا عضو شويد
صفحه اصلي عناوين مطالب آر اس اس آرشيو تماس با ما پروفايل طراح قالب
آخرين مطالب
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان HALA.WWE.NEW و آدرس hala.wwe.new.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکينگ :
1. براک لسنر
2. دنيل برايان
3. د شيلد
4. جان سينا
5. وايات فاميلي
6.اوسوز
7.رندي اورتون
8. باتيستا
9. بيگ اي
10. آنتونيو سزارو

: تبادل بنر پذيرفته ميشود ، بنر ما

ارسال شده در : یک شنبه 31 فروردين 1393 ا 19:17
نويسنده :Amirhosseyn

» ثبت شدن یک مسابقه جدید برای اکستریم رولز :

در شو اسمکدان این هفته نیز یک مسابقه بسیار جـذاب برای پی پر ویو اکستریم رولز ثبـت شد . این مسابقه یک مسابقه بسیار جذاب بین اولوشن و شیلد نیز میباشد . قابل ذکر است که اولوشن دوباره و به رهبری تریپل اچ تاسیس شده است و این مسابقه به صورت تگ تیم مچ 3 نفره نیز خواهد بود .


تاسیس دوباره گروه اولوشن :

در شو این هفته جانشین وینس مکمان یعنی هانتـر تریپل اچ نیز وارد شـد و صحبـت هایی کـرد که طبق صحبت های او گروه اولوشن نیز دوباره تاسیس شده است و رهبری این گروه به دست تریپل اچ نیز میباشد . باید دید این گروه بعد از سال ها همچنان قدرت سابق خود را دارد یا خیر که این تنها میتواند در آینده در اکستریم رولز نیز مشخص شود .


» شایعاتی مبنی بر پی پر ویو سامراسلم :

در هفته های اخیر شایعات زیـادی در مورد پی پر ویو سامراسلم  به وجود آمده است که نشان میدهد این پی پر ویو یکی از بهترین و بزرگ ترین پی پر ویو های تاریخ سامراسلم و نیز سال 2014 نیز میباشد . البته این خبر همچنان در حد یک شایعه هست و باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد .


» بریده شدن دست چارلز رابینسون در لایو اونت عربستان :

داور خوب کمپانی دبلیو دبلیو ای یعنی چارلـــــز رابینـــسون در لایو اونت عرباســـتان درچار یک ســانحه شد و انگشت شست او به شدت بریده شد ولی سریعا به دست دکتر لایو اونت یعنی جناب آقای کریس آمان نیز بخیه خورد و حال این داور نیز خوب است . میتوانید عکس هایی از این سانحه را در زیر مشاهده کنید .

http://gigpars.com/upload/7nvv_sky1.jpg

http://gigpars.com/upload/e9wc_sky2.jpg


» هک شدن اکانت توییتر اسکات هال :

به تازگی یک اتفاق عجیب برای اسکات هال رخ داده است و آن هم هک شدن اکانت توییتر او هست . چندی پیش طرفداران این کشتی کج کار قدیمی بسیار تعجب کرده بودند ! دلیل هم آن بود که اسکات هال پست های بسیار بی ادبانه ای روی توییتر خود میگذاشت که بسیاری از طرفداران خود را نا امید کرده بود ولی بعدا مشخص شد که اکانت وی هک شده است . شما میتوانید عکس اپروفایل هک شده است سوپراستار را از این لــیــنــک مشاهده کنید .


» تولد دیوای معروف مکسین :

مکسیـن یـکـی از بهترین دیوا های سابـق کمپـانی دبلـیو دبلیو ای دیـروز تولدش بـود . وی دیروز وارد سن 28 سالگی شد . سوپراستاران زیادی به او پیام تبریک فرستاده اند .


» لایو اونت عربستان یکی از بهترین لایو اونت های دبلیو دبلیو ای :

به تازگی شایعاتی به طور آمار منتشر شده است که طبق این آمار نشان میدهد لایو اونت عربســتان پرطرفدار ترین لایو اونت تاریخ کمپانی دبلیو دبلیو ای تا به امروز بوده است . البته این رکورد تنها مخصوص لایو اونت ها هست و شو ها در این رکورد جایی ندارند . البته این خبر همچنان شایعه هست و دبلیو دبلیو ای هیچ آمار رسمی را منتشر نکرده است .


» احتمال حضور راک در یک فیلم جدید :

به تازگی عکسی از دیـون جانسن د راک منتـشر شـده است که وی در حال بدل کاری میباشد . حال باید دید آیا او دارد در فیلم جدید بازی میکند یا دارد تمرین بدل کاری میکند . همه چیز در ادامه مشخص میشود . شما میتوانید عکس تمرین این سوپر استاران را از ایـن لــیــنــک مشاهده کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
Next Pay-Per-View(TNA)

پي پر ويو بعدي SACRIFICE 2014

پي پر ويو بعدي :SACRIFICE 2014
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـي :
مشــاهده جزئيــات کامــل :
پــوستـــر رسمـــي :

پي پر ويو بعدي SACRIFICE 2014

Next Pay-Per-View

پي پر ويو بعدي EXTREME RULES 2014

پي پر ويو بعدي :EXTREME RULES 2014
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـي :
مشــاهده جزئيــات کامــل :
پــوستـــر رسمـــي :